söndag 16 augusti 2009

Slapp söndag!!

Fy faan, har bara legat i soffan och halvsovit hela dagen. Snackade med syrran lite om bloggen. Hon tycker det är riktigt kul att jag har skaffat den här. Nu har hela familjen varsin Blogg.
Kollade på Tarzan precis. Det är nog den ända filmen i hela världen som kan få mig att "snyfta". Den är riktigt, riktigt bra. Mikey (min polare) kom precis hem från jobbet. Så vi sitter och chillar lite och tittar på filmen Capone.

Imorgon är det dags för jobb igen. Äntligen är Fanny tillbaka, det har varit så segt utan henne. Vi tjabbar jämt, men ändå är hon en av mina bästa tjejkompisar. Men Anita är fortfarande borta efter att ha opererat bort livmodern. Saknar både henne och Bengt(Anitas Man). vi brukar jämt ha After Work efter att vi har jobbat, men dem har ju inte varit med bara för operationen. Så det är bara jag, Pär och Fanny från värt team nu. Men som tur är så har vi alla goa polare som är diskare på jobbet.
Ifall man inte mår bra på jobbet, ifall man är tjurig eller ledsen så piggar alltid Danne, Jörgen, Cricka och Coffe upp en.

Det var nog allt för idag, får se vad som händer imorgon på jobbet:D:D

2 kommentarer:

  1. Vad Menar Du!!!!!!!!!! Ring Istället Å Förklara..:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera